“Yeniden Hayat Lokantası” sarsıntının merkez üssünde nefes aldırdı

13 Şubat 2023

Ünlü şef Ömür Akkor’un 7.6 büyüklüğündeki sarsıntının merkez üssü olan Kahramanmaraş’ın Elbistan ilçesinde açtığı “Yeniden Hayat Lokantası”nda hem ilçede misyon yapan gruplar hem de depremzedeler sıcak yemekler yiyor.

Geçtiğimiz pazartesi günü meydana gelen 7.6 büyüklüğündeki sarsıntının merkez üssü olan Kahramanmaraş’ın Elbistan ilçesinde sarsıntının çabucak akabinde yeni bir lokanta açıldı. Depremzedelere yardım etmek için evvel Kahramanmaraş’a akabinde da Elbistan ilçesine gelen ünlü şef Ömür Akkor, 6 aylık kirasını vererek bir lokanta kiraladı. Lokantanın ismini de “Yeniden Hayat Lokantası” koyan şef Akkor, İstanbul’dan gelen mutfak grubu ile hem bölgede vazife yapan takımlara hem de depremzedelere konut sahipliği yaparak, birbirinden lezzetli yemekler sunuyor.

“İnsanların acılarını unutması mümkün değil ancak hayata da başlamak zorundayız”

Lokantanın hayata geçiş öyküsünü İhlas Haber Ajansı’na anlatan Ömür Akkor, “İlk günden itibaren zelzele bölgesindeyiz. Kahramanmaraş’tan sonra Elbistan’a geldik. Burada istekli olarak bulunuyoruz. Burada çok acı şeylere şahit olduk, çok zorlandık. Hava derecesi geceleri eksi 27’leri görüyor. Birinci 3 gece sabah 5’lere kadar çalıştık ve çok zorlandığımızı gördük. ’Biz buradan 1 hafta sonra gideceğiz, ne olacak?’ diye düşündük. Bunları düşünürken Ömer Seyfi ağabey ile istişare yaptık. Buradan otomobille geçerken bu lokantayı gördüm. Hem zelzeleden korunaklı bir yer, üstü de kapalı. İçerde mutfak var ve beşerler burada oturup yemek yiyebilecekler. Kendi kendimize burayı lokanta yapalım, dedik. İsmini de düşünerek burayı yine hayat Lokantası yaptık. Dükkan sahibinden bedelini ödeyerek 6 ay kiraladık. Mutfak takımım İstanbul’dan geldi. Fatih Belediye Lideri Ergün abi İstanbul’dan lojistik dayanağı sağladı. İstekli arkadaşlarla birlikte mutfakta çalışmaya başladık. Masalarda yemek servisi yaptık ve beşerler aileleri ile bir arada gelmeye başladı. Sabah kahvaltıya geliyorlar, öğle ve akşam yemeğe geliyorlar. Yarından sonra yan tarafa pastane ve kafede açıyoruz. Beşerler sıcak kahve içecekler, kurabiye de yiyebilecekler. Lokantanın içerisine çocuk oyun alanı da kuracağız. Ben böylelikle burayı küçük bir toplumsal alan haline getirdik. Yanlışsız mudur, yanlış mıdır bilmiyorum fakat buradaki ekonomiyi de başlatalım istedik. İnsanların acılarını unutması mümkün değil ancak hayata da başlamak zorundayız. Burasının bir aşevi mantığı değil de, insanların kendilerinin düşünüldüğünü hissettiği bir alan olmasını istedik. Nasip o denli bir şey ki; Allah herkese bu türlü bir hizmeti nasip etmeyebilir. O yüzden çok memnunum. Şayet yapabilirsek ilçeye ikincisini açacağız” tabirlerini kullandı.

Bu gönderi için yorumlar kapalı.

deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler mizah.org moversvip.com deneme bonusu veren siteler 2023 deneme bonusu veren siteler sweet bonanza sweet bonanza deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler